Hoe kan de ontvanger gebruik maken van de cadeaubon?

De waarde van de cadeaubon vertegenwoordigt initieel een vrije donatie aan Stichting Care for Natural. De ontvanger van de cadeaubon geeft uiteindelijk een bestemming aan deze donatie.

De ontvanger kan de donatie aan de op de website van Stichting Care for Natural uitgekozen projecten geheel of deels, afhankelijk van de omvang van het totaal bedrag, afrekenen met de cadeaubon.

Tijdens het afrekenen wordt duidelijk aangegeven wanneer u de unieke code, zoals weergegeven op uw cadeaubon, kunt invoeren in het daarvoor bestemde veld en klikt u vervolgens op “Voeg toe”.

Het bedrag zoals vermeld op de cadeaubon wordt automatisch verrekend met het totaal af te rekenen bedrag. U kunt de code slechts éénmaal gebruiken. Eventuele restwaarde kunnen wij helaas niet verrekenen.

De envelop met de cadeaubon zal tevens een korte achtergrond van de stichting en de werkzaamheden in Gambia bevatten en een beknopte uitleg van de werking en de mogelijkheden van de bon.