Word vrijwilliger

Stichting Care for Natural is een relatief jonge organisatie die haar werkzaamheden alleen maar kan uitvoeren dankzij de inzet van een aantal enthousiaste vrijwilligers.

Het feit dat de stichting leunt op vrijwilligers maakt het mogelijk om zoveel als mogelijk de kosten te minimaliseren en de ontvangen gelden maximaal in te kunnen zetten voor de doelstellingen van de stichting en daarmee voor de bevolking van Gambia.

Wij zijn dan ook continu op zoek naar mensen en organisaties die de bevolking in Gambia een warm hart toedragen en via onze stichting willen helpen om ontwikkelingen te brengen / door te voeren of te stimuleren waar het zo hard nodig is.

Wordt vrijwilliger in Nederland

Ambassadeur

Een belangrijke vrijwilligersrol is die van ambassadeur. Vanuit deze rol ligt de taak om op basis van het eigen netwerk naar buiten te treden en vandaaruit de stichting te vertegenwoordigen en haar boodschap op een generieke wijze te verkondigen. De ambassadeur is een enthousiastmerend persoon die volledig achter het gedachtegoed en de doelstellingen van de stichting staat en in staat is die zo breed mogelijk te verspreiden.

Algemeen vrijwilliger

Als algemeen vrijwilliger kun je op verschillende gebieden worden ingezet. Denk daarbij aan Webdesign, ICT beheer, Vertalen, Redactie, Marketing en Communicatie.

Zo ben je als vertaler o.a. verantwoordelijk dat het Engelstalige deel van de website continu op orde is. Een goed onderhoude website met correct taalgebruik spreekt een breder publiek aan en worden de projecten sneller ingevuld.

Vanuit een redacteursrol ben je ervoor verantwoordelijk dat de website qua content zo intressant mogelijk is en van een hoge kwaliteit is.
Vanuit communicatie wordt gewaakt dat de correspondentie netjes en van hoge kwaliteit is en dat de boodschap van de stichting correct wordt overgebracht.

Specifieke rollen

Wij hebben op dit moment de volgende vacatures openstaan:
» SEO enthousiast
» Social media enthousiast

Reageren
Wil je ook een bijdrage leveren? Neem dan snel contact met ons op.