Hoe kan de cadeaubon worden aangeschaft?

U selecteert op onze website een cadeaubon. De cadeaubon is te verkrijgen in verschillende waarden. De waarde van de cadeaubon vertegenwoordigt initieel een vrije donatie aan Stichting Care for Natural. De ontvanger van de cadeaubon geeft uiteindelijk een bestemming aan deze donatie.

De cadeaubon rekent u gewoon af. U krijgt een automatische bevestiging. Vervolgens krijgt u een cadeaubon van ons toegestuurd met daarop een speciale code. Deze bon geeft u vervolgens zelf cadeau aan de ontvanger.

Wilt u de cadeaubon direct bij de ontvanger laten bezorgen? Geef dan zijn of haar adres op als afleveradres tijdens het bestelproces. Op de cadeaubon zullen wij dan uw naam als afzender vermelden. Wij versturen de door u aangeschafte cadeaubon vervolgens zonder extra kosten.

De envelop met de cadeaubon zal tevens een korte achtergrond van de stichting en de werkzaamheden in Gambia bevatten en een beknopte uitleg van de werking en de mogelijkheden van de bon.