Help onze medewerkers in Gambia in de Corona crisis

10,00 500,00

Het Coronavirus komt ook in Gambia heel hard aan. Naast de angst voor besmetting en een grote uitbraak, betekent dit voor Gambia ook een grote economische tegenslag. Het toeristenseizoen is voortijdig gestopt, winkels zijn gesloten of sluiten op korte termijn en bedrijven liggen stil. Stichting Care for Natural wil …

Artikelnummer: N/B Categorie:

Beschrijving

Zolang dit verantwoord kan, zal ons productiebedrijfje in Kololi blijven draaien. De projecten in Mariamakunda lopen door, zolang dit kan.

De dertig medewerkers komen allemaal elke dag nog naar hun werk, ondanks dat dit voor hen een risico is. In Nederland vinden we ‘social distance’ al lastig, in Gambia is dit voor velen bijna niet te doen.

De prijzen van o.a. rijst zijn al gestegen en met de Ramadan voor de deur, is het voor de mensen bijna onmogelijk zichzelf en hun families te voorzien van voldoende eten.

Stichting Care for Natural wil haar medewerkers helpen door hen ieder een zak met vijftig kilo rijst, vijf liter olie en twee kilo bonen te geven zodat zij en hun gezinnen de komende weken kunnen eten. Helpt u mee ons mee? Vanaf € 10,- kunnen wij één persoon in Gambia helpen deze crisis door te komen. U kunt uw bijdrage overmaken op rekeningnummer NL63RABO0111774446, ten name van Stichting Care for Natural of via https://tikkie.me/pay/prvicddb7s2gplc5tgeb

Namens de bevolking in Gambia heel hartelijk dank voor uw steun!

Extra informatie

Aantal

€10 (1 persoon), €20 (2 personen), €30 (3 personen), €40 (4 personen), €50 (5 personen), €100 (10 personen), €150 (15 personen), €200 (20 personen), €250 (25 personen), €500 (50 personen)

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Enkel ingelogde klanten die dit product gekocht hebben, kunnen een beoordeling schrijven.