Cadeaubon

U bent zelf al overtuigd van het belang van het werk van Stichting Care for Natural en u wilt dat graag delen met vrienden, familie of collega’s? Wat is er mooier dan uw naasten de kans te geven om dromen werkelijkheid te maken? Niet die van henzelf, maar die van de bevolking van Gambia. Met een Care for Natural cadeaubon geeft u ook anderen de kans om levens in Gambia te veranderen. U kunt met de Care for Natural Cadeaubon dus in een klap meerdere mensen blij maken.

De cadeaubon is te verkrijgen in verschillende waarden. Onderaan deze pagina heeft u de mogelijkheid te kiezen uit een aantal bedragen. De waarde van de cadeaubon vertegenwoordigt initieel een vrije donatie aan Stichting Care for Natural. De ontvanger van de cadeaubon geeft uiteindelijk een bestemming aan deze donatie.

De cadeaubon rekent u gewoon af. Vervolgens krijgt u een cadeaubon van ons toegestuurd met daarop een speciale code. Deze bon geeft u vervolgens zelf cadeau aan de ontvanger. Wilt u de cadeaubon door ons bij de ontvanger laten bezorgen? Geef dan zijn of haar adres op als afleveradres tijdens het bestelproces.

De ontvanger kan de donatie aan de op de website van Stichting Care for Natural uitgekozen projecten geheel of deels, afhankelijk van de omvang van het totaal bedrag, afrekenen met de cadeaubon.

Tijdens het afrekenen wordt duidelijk aangegeven wanneer de unieke code, zoals weergegeven op de cadeaubon, ingevoerd kan worden in het daarvoor bestemde veld. Het bedrag zoals vermeld op de cadeaubon wordt automatisch verrekend met het totaal af te rekenen bedrag. De code kan slechts éénmaal worden gebruikt. Eventuele restwaarde kunnen wij helaas niet verrekenen.De cadeaubon kan worden gebruikt tot 2 jaar na moment van afrekenen. De vervaldatum staat vermeld op de door u ontvangen bon.

Wilt u een ander een uniek cadeau geven, denk dan aan de Stichting Care for Natural Cadeaubon.

Geen producten gevonden die aan je zoekcriteria voldoen.